Buat blog je dan dapat duit... Masyukkk....

Followers

Buat blog je pastu dapat le duit....

Wednesday, September 2, 2009

Hari yang sibuk....

Rabu ni agak memenatkan berbanding rabu2 yang lps, sbb start dr awal pagi dah ada lab utk subjek Vector and Pest Management... kelas ganti Food Safety, berbuka puasa dgn adik2 aku kat Unisel sempena belated b'day Cik Azizah... lps berbuka kena bergegas ke kelas Comm Skill smp pkl 10 pm, then kena study utk quiz Vector khamis pagi... smp aku pon terlelap ntah pkl brp ntah.... tp walaupon sebok, ttp best....

Cite pasal lab ni, kali ni kitowang kena tangkap lipas, nyamuk, lalat, n jentik2.. sbb nak tgk bwh microscope structure benda ni... mcm alien pon ada gak... yang jentik2 tu, benda yang kecik tu, bila tgk bwh microscope.. Subhanallah...begitu complex structure body dowang bila dpt tgk betol2...

Lipas, nyamuk n jentik2 yang dah dimasukkan dlm larutan Formalin..


Lipas n nyamuk yang sedia utk di skodeng di bwh microscope... square tu adalah tanah liat dan sedikit cecair DPX diletakkan...



Wahai teropong hikmat.. dimanakah letaknye Negeri Pasir Berdengung...!!!!


Senyuman manje dr bakal-bakal Inspector Kesihatan...



Mendengar penerangan dari Ms Fauzana Mustaffa




Bukan senang nak tgk muka aku serius... ni pic jentik2 Aedes aku draw ... seperti yang aku nampak bwh microscope....


Bob pon agak serius ya pada hari tersebut...tp nampak mcm enjoy je main dgn lipas tu... sbb dpt lipas jinak, amik dr umah ko kan Bob...





Ni pulak masa kitowang buka puasa kat Nooddle Station, SACC Mall Shah Alam... ajak Cik Azizah join skali, sbb nak wish belated b'day Cik masa 31st August kelmarin.. Pic makanan tak sempat nak snap pasal lapar ar.. dah separuh kena bedal br teringat blom amik pic... tap kalo mkn sini aku rekemen mkn Chicken Chop dia ar, sbb besar... berbaloi baloi....
Yang join mlm tu Aku, Cik Azizah, Liza, Fadzidah, Sufiah, Zulaikha, Ija, Sarah n Zaim...







l

No comments:

Post a Comment