Buat blog je dan dapat duit... Masyukkk....

Followers

Buat blog je pastu dapat le duit....

Tuesday, November 3, 2009

Besday @ BK19, UNiSEL...

Tadi 3/11/09 masa kelas En Adam, aku uat surprised dkt kelas, bg cupcakes kat kwn2 kelas n lect... actually besday aku 2/11, tp smlm kelas batch aku takde, so uat la arini... cupcakes ni aku order online kat cforcupcakes.blogspot.com .... aku pilih tema natural utk design cupcakes ni, so puas ati la dgn keje tgn Cik Nazeha ni...







Comel kan...




Besday boy n girl.. Nozie sama besday dgn aku, Intan lak, 01/11...



Norzie n Fatiha....




Nadia, Fadz, Sufiya n Zulaikha....



Liza, Gunasunthary n Vidhya.....



Azizah, Ayli, Shada n Ujang....



Syira, Intan n Wani...



Aween, Nini, Azreen n Odah...



Pka, Yana, Ain, Nani, Ida, Nazira n Elis....



Acap n Din...



Wiza, Mira n Fatin...



Azizan, Amy, Yati n Fara...



Bob...


dgn En Adam...


liza, Deb, Navieda, Michelle...




Dgn Cik Jija...



Cik Fauzana n Pn Erna...



dgn Pn Didi...




No comments:

Post a Comment