Buat blog je dan dapat duit... Masyukkk....

Followers

Buat blog je pastu dapat le duit....

Friday, June 4, 2010

Lagenda Budak Setan @ GSC, Terminal One...


Novel asal nukilan Ahadiat Akashah.. novelis popular 90-an, aku antara pernah jd peminat novel dia...





Poster 'Lagenda Budak Setan' bhgn 1...





Semalam, 03 Jun 2010... Lagenda Budak Setan dh kuar kat panggung.. aku tertarik nak tgk cite dia sbb suka lagu dia dlam promo filem ni...


Bila dh tgk filem ni, lagi dpt feel lagu ni, n teringat gak la cite2 dulu. Lagu ni ada 2 version, (Male n Female).. Tajuk dia ' Hilangnya Cintamu' by Filianti Vlee... sepoi-sepoi tp menghanyutkan...



Utk filem ni aku bg 3/5 bintang... kadang2 ada mcm cite Ali Setan gak... bila tgk cite ni teringat kat besfren aku kat kampung, mesti dia melalak tgk cite ni.. betol tak Nazri...


Dalam filem ni terserlah kecantikan asli si Lisa Surihani... Que Haidar yg kaki pukul, garang nak mampus.... Farid Kamil yg anti-pompuan...


Tp yg aku tertarik sekali, cinematography masa kat lereng bukit, paya bakau n tepi pantai, rasa nak pg bercuti jek... cantik sgt, kampung feel sgt...
















No comments:

Post a Comment