Buat blog je dan dapat duit... Masyukkk....

Followers

Buat blog je pastu dapat le duit....

Monday, June 28, 2010

Melaka - MIHAS 2010 - Seremban - Melaka...

Semalam 27 Jun 2010... ada beberapa agenda yg aku buat... aku gerak dr rumah dlm pkl 9pagi, lps minum kat area kg... bermulalah perjalanan ke Kuala Lumpur diiringi oleh kakak aku sekeluarga (Kak Mala) dgn 3 lelaki terhangat... (Aku, Iskandar n Fuad... 3 teruna dlm family aku)



kat kampung skrg nu musim rambutan, sementara tunggu kakak aku smp, kitowang tale rambutan yg fresh terus dr pokok...





sape nak termenung, termenung la dulu....



Mula2 kitowang pg ziarah kwn akak aku, Zaibo kat umah dia Desa Pandan... kitowang mkn cekodok udang yg sedap gile dgn murtabak diRaja yg tebal, sedap lak tu... lbh kurang sejam dok sana, br kitowang gerak ke MIHAS 2010 @ Jalan Duta..




Mr Zaibo




Cekodok Udang sedap gile...


Murtabak diRaja.. pun sedap...

Event ni mmg tiap tahun aku pg.. sbb MIHAS ni adalah event memperkenalkan dan mempromosikan pelbagai produk halal dr seluruh dunia... ada brg makanan, kosmetik, ubatan, macam2 lagi la... org pun bukan main ramai lagi... sbb kebanyakkan harga pun bole tahan murah, harga promosi kan...


Entrance, nak masuk kena register than dpt sticker....

Eh..eh... produk Melaka pon ada.... Bgs!



OOppppsss! Shahir AF8 la....

Siti Nurhaliza pun ada... kakak aku beli brg nekap dia je...


Lps dah lenguh pegi balik dlm hall tu, aku pun gerak la ke Seremban.. nak amik brg2 aku masa dok menyewa kat sana... tp sebelum tu, singgah jap makan Nasi Ayam Kak Lina (terkenal kat Seremban)... pastu br pg amik brg then chow balik Melaka....


sponsor by my sis.... hahaha

aku mkn tak abes, kembung minum air je....


So minggu dpn adalah waktu nak buat report.. nak kena submit before 09 July 2010.... Fuhh... macam2...!



No comments:

Post a Comment