Buat blog je dan dapat duit... Masyukkk....

Followers

Buat blog je pastu dapat le duit....

Saturday, June 26, 2010

Sempoi n Sweet Moment @ MPS


Selama 24 minggu aku dok kat Seremban, dan sepanjang tu jugak aku parktikal kat Majlis Perbandaran Seremban (MPS)...Bermula 11 Jan 2010 - 25 Jun 2010... lps ni poning nak uat report pulak dah..

Sepanjang kat Seremban ni aku berterima kasih sgt2 pada housemate aku, Cik Wan & Faiz (Dua2 cikgu sekolah...)... seronok kenal korang...

Utk member2 kat MPS pulak...korang mmg terbaek... walaupun brp bulan je kenal korang, rasa macam 'Diriku begitu berharga...' korang baek sgt dgn aku, br kenal mcm dh lama kenal kan... share2 mkn2, kongsi2 minum... ada separuh org tak suka share2 mkn minum.. pada aku tu la erti kwn, sikit sama merasa....byk kongsi2...
Lps ni mesti korang rindu aku kan... takde lagi geng nak buat lawak bangang, teman makan, merepek meraban, mcm2 le...


Harap2 kita leh keep in touch k... SMS, MMS, CALL, 3G, FB k...


Cupcakes aku share dgn Guna, khas utk staff MPS... cantik n sedap....


Karok for the las time with Ain a.k.a Cik Zul....



Ni Edy... dia le yg tlg ajar phostat, tlg binding report aku, mcm2 la dia tlg...




ni lak Nanna, kalo kat opis muke kerekkk je, ckp pon nak kerekkkk je.. rindu lawak ko Na...






ni lak PPKP Azira, pun rajin bwk aku jalan... kelakau n suka gelak...


ni masa Nanna kerek tunang.. diapit dayang2...kiri tu Anis (praktikal Poli Sh Alm), Ain n Su a.k.a Kak Ziana....




Guna bersama besfren dia kat MPS... comey ek...




pose masa kena keje mlm, smp baju pun tekeluar, rimassss....



PKP En Halim... sporting sgt.. pangkat tinggi tp tak eksyen pun, kalo lalu sebelah kosi aku, mesti cuit aku, terkejut2 aku...



PPKPK Hj Fadhil... best n sporting.. senyum manjang...





Ni masa grading restoran... yg tgh tu, PPKP Siti Noor Asiah.. satu2nye IK yg rajin bwk kitowang kua masa br smp kat MPS...






yang senyum lebau ni, Abg Fauzi.. pilot Jabatan... dia ni kalo jumpa aku kat opis mesti soh bukak FB dia, upload pic, cuma tak sempat nak ajar dia on FB guna hp dia jek... sori ek, nanti si Ain ajar...hahaha




Mkn time... beli kat Pasar Tani tiap rabu.. mkn ramai2...




PPKP MPS yg byk tlg aku masa kat sana... TQ.... Jasamu Dikenang...
dr kiri: IK Mazleena, PKA Ain, PPKP Firda Ayu, PPKP Hasmawati n PPKPK Hj Fadhil....



Masa keje gotong-royong.... dpt anak angkat 2 org...



ni PPKP, PKA n budk praktikal Politeknik sh Alam...







2 comments:

  1. huaaaaa, xsangke ko hargai sampai cm2 skali..
    btw, BEST GLE dpt kwn yg sporting, sekepale n wat aku tergelak stp mase cm ko..
    sdih sgt2 ble ko xde isnin nie nnt.. -AIN a.k.a CIK ZULKARNAIN..

    ReplyDelete
  2. lol... windu giler kat ko... pas ni sape ku nak bwk jalan2 nek caldina ku... ups, 1 g... mggu ni ku trun mlaka k... nak bg kad krdit yg ko nak pnjam tu... windu ko...!!! nanna razak

    ReplyDelete